Nejprve je potřeba ukončit smlouvu se stávajícím operátorem.
Budete potřebovat:
Vaše aktuální telefonní číslo
OKU (Ověřovací kód účastníka), který slouží k přenosu vašeho čísla
Tento jedinečný 14místný OKU kód vám sdělí současný operátor – jednoduše ho najdete ve své online samoobsluze nebo v mobilní aplikaci.
Zvolte si tarif, který vám nejlépe vyhovuje. Během objednávky uvedete potřebné údaje. O zbývající kroky se postaráme za vás.
Vaši objednávku zpracujeme a novou SIM kartu vám doručíme poštou, nebo si ji můžete vyzvednout osobně v prodejně. V den naplánovaného přenosu vašeho čísla pak stačí vyměnit starou SIM za novou a můžete začít využívat nové služby.
Využijte naše bezplatné poradenství. Naši specialisté jsou vám k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hodin.