Parametry služby

Volání

Doma

Objem dat

Doma

Jak probíhá změna operátora

1

Výpověď smlouvy u stávajícího operátora

Nejprve je potřeba ukončit smlouvu se stávajícím operátorem.


Budete potřebovat:

  • Vaše aktuální telefonní číslo

  • OKU (Ověřovací kód účastníka), který slouží k přenosu vašeho čísla


Tento jedinečný 14místný OKU kód vám sdělí současný operátor – jednoduše ho najdete ve své online samoobsluze nebo v mobilní aplikaci.

2

Volba nového tarifu

Zvolte si tarif, který vám nejlépe vyhovuje. Během objednávky uvedete potřebné údaje. O zbývající kroky se postaráme za vás.

3

Doručení nové SIM karty

Vaši objednávku zpracujeme a novou SIM kartu vám doručíme poštou, nebo si ji můžete vyzvednout osobně v prodejně. V den naplánovaného přenosu vašeho čísla pak stačí vyměnit starou SIM za novou a můžete začít využívat nové služby.

Potřebujete poradit?

Potřebujete poradit?


Využijte naše bezplatné poradenství. Naši specialisté jsou vám k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hodin.